Beloved York galleri
Vil du reagere på denne meldingen? Registrer deg på forumet med noen få klikk eller logg inn for å fortsette.


Beloved York galleri
 
Logg InnIndeksSøkLatest imagesBli Medlem

 

 York-sommerleir 2009

Go down 
AvInnlegg
Beloved York
Admin



Antall Innlegg : 91
Join date : 11.11.2008

York-sommerleir 2009 Empty
PosteTema: York-sommerleir 2009   York-sommerleir 2009 EmptyOns Aug 11, 2010 3:03 pm

Larkollen 2009
I alt var det 32 mennesker og 20 hunder som deltok denne helgen og 21 av oss overnattet i campinghyttene. Vi hadde lagt opp et program fra kl. 14:00 på lørdagen og solen skinte og det 30 grader.
Det første vi startet med var Rebusløpet: Det var ti poster med spørsmål som alle handlet om York. Selv om jeg hadde vært med på å plassere postene rundt på campingen måtte jeg og Vigdis gå løpet to ganger fordi vi overså en post. (Tror nok det var litt for varmt for meg)
Det ble delt førsteplass mellom Vigdis, Karianne, Christin og meg.
Jeg brukte Zara til i pølsesøk konkurransen, siden vi har gått på Kantarellsøk kurs før. Men det hjalp ikke. Vinneren ble Denise mens alle de pølsene som hundene ikke fant tok hunden til Anne Lise seg av.
I ringtrening var det Christin sin Casper som fikk Larkollens STORCERT. Vi øvde med klikker for at hundene skulle ha fokus på oss når vi gikk i rundt.
Med klikker og tubeost i den ene hånden og hunden i den andre løp vi rundt i ring til stor forundring fra resten av Larkollens campingturister. Det tok ikke lang tid før hundene forsto at klikk = belønning med ost.
Så var klokken blitt 18:00 og vi tente opp i grillene og lagde et langbord hvor vi satt utover kvelden.
Da alle var mette var det til for vinsmaking. Tror ikke jeg har smakt så god vin før, men til slutt måtte jeg la være å svelge alt sammen så da fikk furutreet bak meg også delta på smaking. Karianne hadde passet på at det var riktig temperatur på vinen og hun forklarte hvordan bobler, farge og hvordan man finner ut om det er en tørr, halvtørr eller søt vin. Vi svingte glassene, luktet og drakk. Det var en veldig fin aktivitets for tobente og mannen til Anne Lise gikk av med seieren der.
Så var det tid for premieutdeling og Ingrid hadde fått masse reklameeffekter fra Pedigree og Royal Canin.
Til slutt var det uhøytidlig stjeling av pakker, dette slo godt an siden vi hadde smakt litt vin i forkant og da var det ikke noe ekkelt å ta pakker fra alle som satt rundt bordet. (Faktisk var det litt godt å ta en pakke fra en som hadde den jeg ønsket meg, uten at det var uhøflig, men lykken varte ikke lenge for vips så var det noen andre som hadde tatt den fra meg.)
Vi holdt det gående til kl. 1 på natten og jeg syntes det var himmelsk godt å legge meg etter en lang dag med mange fine opplevelser.
Tusen takk til alle som gjorde helgen min fin.
Mannen til Vigdis tok mange fine bilder og her er dem.


Her er Leah ute og bader.
York-sommerleir 2009 Bade1 York-sommerleir 2009 Bade2

Noen profilbilder av de firbente deltakerne. (Jeg tror dette er Branca)
York-sommerleir 2009 Branca

Tispa til Dennis har kledd seg ut som Cowboy Laila
York-sommerleir 2009 CowboyKaila

Min lille Kaos
York-sommerleir 2009 Kaos

Humlis i sommerklippe
York-sommerleir 2009 Homlis

Dennis sin Arnold
York-sommerleir 2009 Varmt

Er ikke sikker på hvem detter er
York-sommerleir 2009 Nrbilde

Leah på pølsesøk
York-sommerleir 2009 Leah1

Kasper skal finne ut hvor mange poser det er pølser i
York-sommerleir 2009 Kasperlukterplse

Karianne og Branca lukter seg frem til posene med pølser
York-sommerleir 2009 Karianneogplsesk

Så er det en liten pause
York-sommerleir 2009 Yorkiskyggen

Til og med et lite badebasseng var satt fram og hundene fikk kjølt seg av.
York-sommerleir 2009 Bad4 York-sommerleir 2009 Bad3York-sommerleir 2009 Bad2York-sommerleir 2009 Bad1

Rebusløpet
York-sommerleir 2009 Hvemvantplsesket

Her var det godt og sitte.
York-sommerleir 2009 Bestiskyggen York-sommerleir 2009 Sporsk


Her er det to hunder som er på pølsesøk
York-sommerleir 2009 Hvaspiserdu York-sommerleir 2009 Vicdelermatensin

Ingrid og Victoria
York-sommerleir 2009 SommerpLarkollen

Karianne gir oss en innføring i vinens verden.
York-sommerleir 2009 Rosevin York-sommerleir 2009 Denhvitvinengikkrettisikringsboksen York-sommerleir 2009 Boblevin York-sommerleir 2009 Oioialledissesmaktegodtsynsjeg York-sommerleir 2009 Vinsmaking York-sommerleir 2009 Vinsmaking2

Grill sesongen har startet for Yorkfolket
York-sommerleir 2009 Spisespise York-sommerleir 2009 Nerdetmatf York-sommerleir 2009 Matmat2 York-sommerleir 2009 Matmat3 York-sommerleir 2009 Grilling York-sommerleir 2009 Marmat

Leah har pyntet seg til festen
York-sommerleir 2009 VigdisogLeah

Her er noen som kom på besøk for og se på Yorkrasen.
York-sommerleir 2009 Noensomkomforseprasen
Til Toppen Go down
http://www.belovedyork.com
 
York-sommerleir 2009
Til Toppen 
Side 1 av 1
 Similar topics
-
» York-sommerleir 2010
» Treff 13 mai hos Kennel Beloved York

Permissions in this forum:Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Beloved York galleri :: Treff/Meetings :: Treff/Meetings-
Gå Til: